Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli – Daniela ŠMEHLÍKOVÁ
Daniela ŠMEHLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Consumers' perception of the Fair Trade mark
Anotácia:
Cílem je zjistit, jakým způsobem spotřebitelé značku Fairtrade vnímají a jak k ní v rámci svých nákupů přistupují. Dílčím cílem bakalářské práce je vyhodnotit analýzu nabídky privátních značek, které jsou certifikovány známkou Fairtrade. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je zpracována literární rešerše,kde je popsána problematika týkající se tématu bakalářské …viacAbstract:
The main objective is to find out the information referring to customers´ perception and satisfaction with the quality and price. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on the role and function of the brand, to explain the principles of fair trade and marginally marketing research. The practical part is based on a questionnaire survey. Then the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMEHLÍKOVÁ, Daniela. Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli . Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Experimentální marketingový výzkum: vliv osvětlení na vnímání chuti vína
Eliška Filipiová -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express
Martin OLŠA -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Experimentální marketingový výzkum antropomorfních modelů
Alena Kadlecová
Názov
Vložil
Vložené
Práva