Bc. Michaela Gabrišová

Diplomová práce

Analýza preferencí zákazníků

Analysis of Customer Preferences
Abstract:
The goal of the diploma thesis "Analysis of customer preferences" is to get to know preferences of customers based on the analysis of a product and taking into account its various attributes and their levels, which affect the purchasing behavior of customers. To achieve this, conjoint analysis is used as one of the methods of quantitative marketing research. The thesis contains theoretical and practical …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce “Analýza preferencií zákazníkov” je oboznámenie s preferenciami zákazníkov založenými na analýze produktu a zohľadnení jeho rôznych atribútov a ich úrovní, ktoré ovplyvňujú nákupné chovanie zákazníka. Na dosiahnutie tohto cieľa je využitá conjoint analýza ako jedna z metód kvantitatívneho marketingového výskumu. Práca obsahuje teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kateřina Legnerová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management