Thomas Hartinger
Master's thesis
Ocenění podniku Pivovary Staropramen s.r.o.
Business valuation of Pivovary Staropramen s.r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je ocenění podniku Pivovary Staropramen s.r.o. na bázi objektivizované hodnoty k 1. 1. 2019. Práce zahrnuje Strategickou analýzu podniku a relevantního odvětví, finanční analýzu, finanční plán a prognózu generátorů hodnot. Ty dohromady tvoří podklady pro použitou výnosovou metodu ocenění DFC APV. Jako doplňující metoda pro ocenění podniku je pak použita metoda odvětvových …moreAbstract:
The aim of this thesis is the business valuation of the company Pivovary Staropramen s.r.o. as of January the first 2019 using the objectified value approach. The thesis includes a strategic analysis of the company and its relevant industry, a financial analysis, a financial plan and a forecast of the value drivers. These together create the basis for business valuation using the DCF APV method. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85404
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2022
- Supervisor: Pavla Maříková
- Reader: Jan Dvořák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85404
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Finance
Theses on a related topic
-
Ocenění vybraného podniku nebo podnikatelského projektu
Naděžda Wallnerová -
Ocenění podniku společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Jan Kalandra -
Stanovení hodnoty podniku Alfa
Lucie Půlová -
Stanovení hodnoty podniku
Anna Korčáková -
Stanovení objektivizované hodnoty společnosti EKODO Šumperk, s.r.o.
Tereza Bartošková -
Strategická analýza společnosti Pivovary Staropramen s.r.o.
Daniel Maier -
Strategická analýza Pivovary Staropramen s.r.o.
Kristýna Kotnová -
Oligopolní chování firmy Staropramen na daném segmentu trhu
Iveta Vrbová