Syndrom vyhoření u učitelů prvního stupně – Bc. Nikola ŠORNOVÁ
Bc. Nikola ŠORNOVÁ
Diplomová práce
Syndrom vyhoření u učitelů prvního stupně
Burnout syndrome in elemetary school teachers
Anotace:
Syndrom vyhoření, fenomén dnešní doby, hrozba současných učitelů. I přesto, že byl tento syndrom objeven v minulém století, stále se nedaří stanovit přesnou a jednotnou definici. Nicméně Světová zdravotnická organizace syndrom vyhoření popisuje jako důsledek chronického stresu na pracovišti, který nebyl úspěšně zvládnut. I když se projevy mohou u každého člověka mírně lišit, můžeme vyhoření charakterizovat …víceAbstract:
Burnout syndrome, a phenomenon of today's time, a threat to today's teachers. Despite the fact that this syndrome was discovered in the last century, it is still not possible to establish a precise and uniform definition. However, the World Health Organization describes burnout as the result of chronic workplace stress that has not been successfully managed. Although the manifestations may differ slightly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Kubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠORNOVÁ, Nikola. Syndrom vyhoření u učitelů prvního stupně. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přístup učitelů prvního stupně základní školy k výuce tématu "Země a vesmír"
Aneta Kratochvílová -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kedroňová -
Vnímání první pomoci z kognitivního a afektivního hlediska u budoucích učitelů prvního stupně základních škol
Michaela ROUSOVÁ -
Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu
Veronika VRBOVÁ -
Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák
Nicola JANEČKOVÁ -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol.
Alena KANČIOVÁ