Bc. Nikola ŠORNOVÁ
Master's thesis
Syndrom vyhoření u učitelů prvního stupně
Burnout syndrome in elemetary school teachers
Abstract:
Syndrom vyhoření, fenomén dnešní doby, hrozba současných učitelů. I přesto, že byl tento syndrom objeven v minulém století, stále se nedaří stanovit přesnou a jednotnou definici. Nicméně Světová zdravotnická organizace syndrom vyhoření popisuje jako důsledek chronického stresu na pracovišti, který nebyl úspěšně zvládnut. I když se projevy mohou u každého člověka mírně lišit, můžeme vyhoření charakterizovat …moreAbstract:
Burnout syndrome, a phenomenon of today's time, a threat to today's teachers. Despite the fact that this syndrome was discovered in the last century, it is still not possible to establish a precise and uniform definition. However, the World Health Organization describes burnout as the result of chronic workplace stress that has not been successfully managed. Although the manifestations may differ slightly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Kubíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠORNOVÁ, Nikola. Syndrom vyhoření u učitelů prvního stupně. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Přístup učitelů prvního stupně základní školy k výuce tématu "Země a vesmír"
Aneta Kratochvílová -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kedroňová -
Vnímání první pomoci z kognitivního a afektivního hlediska u budoucích učitelů prvního stupně základních škol
Michaela ROUSOVÁ -
Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu
Veronika VRBOVÁ -
Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák
Nicola JANEČKOVÁ -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol.
Alena KANČIOVÁ