Zuzana JURAŠÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Reklamní strategie Mojmíra Urbánka
Mojmír Urbánek´s advertising strategies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá činností českého hudebního nakladatele Mojmíra Urbánka, a to především jeho metodami propagace a reklamními strategiemi. Tato práce se zaměřuje na analýzu jednotlivých forem reklamy a podává také přehledné informace o vizuálním stylu užívaném pro produkty závodu Mojmíra Urbánka. Její součástí je rovněž souhrn českého hudebního života konce 19. a počátku 20. stoletíAbstract:
Batchelor thesis deals with actions of czech music publisher Mojmír Urbánek especially with his methods of promotion and advertising strategies. This thesis is focused on analysis of advertising forms and presents synoptici information about visual style of Urbánek' s products. It includes summary of czech musical life at the end of 19th and start of 20th century as well.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Accessible from:: 29. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Jiří Kopecký, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JURAŠÍKOVÁ, Zuzana. Reklamní strategie Mojmíra Urbánka. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Theory and History of Music / Arts Studies
Theses on a related topic
-
Finanční poradenství v České republice
Mojmír Urbánek -
Srovnání penzijního připojištění a investičního životního pojištění
Mojmír Urbánek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights