Zuzana JURAŠÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Reklamní strategie Mojmíra Urbánka

Mojmír Urbánek´s advertising strategies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá činností českého hudebního nakladatele Mojmíra Urbánka, a to především jeho metodami propagace a reklamními strategiemi. Tato práce se zaměřuje na analýzu jednotlivých forem reklamy a podává také přehledné informace o vizuálním stylu užívaném pro produkty závodu Mojmíra Urbánka. Její součástí je rovněž souhrn českého hudebního života konce 19. a počátku 20. století
Abstract:
Batchelor thesis deals with actions of czech music publisher Mojmír Urbánek especially with his methods of promotion and advertising strategies. This thesis is focused on analysis of advertising forms and presents synoptici information about visual style of Urbánek' s products. It includes summary of czech musical life at the end of 19th and start of 20th century as well.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Accessible from:: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PhDr. Jiří Kopecký, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JURAŠÍKOVÁ, Zuzana. Reklamní strategie Mojmíra Urbánka. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC

Philosophical Faculty

Bachelor programme / field:
Theory and History of Music / Arts Studies

Theses on a related topic

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses wkxkjr wkxkjr/2
29/4/2014
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
30/4/2014
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.