Reklamní strategie Mojmíra Urbánka – Zuzana JURAŠÍKOVÁ
Zuzana JURAŠÍKOVÁ
Bakalářská práce
Reklamní strategie Mojmíra Urbánka
Mojmír Urbánek´s advertising strategies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá činností českého hudebního nakladatele Mojmíra Urbánka, a to především jeho metodami propagace a reklamními strategiemi. Tato práce se zaměřuje na analýzu jednotlivých forem reklamy a podává také přehledné informace o vizuálním stylu užívaném pro produkty závodu Mojmíra Urbánka. Její součástí je rovněž souhrn českého hudebního života konce 19. a počátku 20. stoletíAbstract:
Batchelor thesis deals with actions of czech music publisher Mojmír Urbánek especially with his methods of promotion and advertising strategies. This thesis is focused on analysis of advertising forms and presents synoptici information about visual style of Urbánek' s products. It includes summary of czech musical life at the end of 19th and start of 20th century as well.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zveřejnit od: 29. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jiří Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURAŠÍKOVÁ, Zuzana. Reklamní strategie Mojmíra Urbánka. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny hudebního umění / Uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
-
Finanční poradenství v České republice
Mojmír Urbánek -
Srovnání penzijního připojištění a investičního životního pojištění
Mojmír Urbánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva