Bc. Lucie Petrželková

Bakalářská práce

Nové trendy v internetovém marketingu

New trends in internet marketing
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou nové trendy v internetovém marketingu. V teoretické části práce jsou popsány možnosti reklamního sdělení ve fulltextových vyhledavačích, marketing na sociálních sítích a nabídka reklamního sdělení na mediálních serverech. Novými trendy na internetu, kterými se v práci zabývám, jsou zejména systémy přesného cílení na zákazníka v podobě retargetingu a remarketingu v PPC …více
Abstract:
The topic of the thesis are the new trends in internet marketing. The theoretical part describes the options of advertising messages in full text search engines , marketing on social networks and offer advertising on media servers . New trends on the Internet which I am examining in this work are of accurate targeting customers in the form of retargeting and remarketing in PPC systems , banner campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace