Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Polina Vlassova
Polina Vlassova
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je určit, jaké jsou faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů při nákupu oblečení. Následně jaké je povědomí o značce Escada a jejích produktech mezi spotřebiteli. Dále určit faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů při nákupu oblečení luxusních značek a čím je daná značka přitahuje. Během zjištění jsou výsledky porovnány s věkem, pohlavím, zájmy či ekonomickým statusem spotřebitelů …víceAbstract:
The aim of the work is to determine what are the factors influencing the buying behavior of consumers when buying clothes. Subsequently, what is the awareness of the Escada brand and its products among consumers. Furthermore, to determine the factors affecting the purchasing behavior of consumers when purchasing luxury brand clothing and what attracts them to the given brand. During the findings, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Tereza Šímová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Lusine Grigoryan -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Barbora HAMPLOVÁ -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert
Název
Vložil
Vloženo
Práva