Veronika Hejmalíčková

Diplomová práce

Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů

Brand product as a symbol of young participants
Anotace:
Tato práce je zaměřena na vnímání značek produktů mladou generací. V teoretické části jsou popsána odborná fakta, která souvisí s tématem diplomové práce a jsou nezbytná pro pochopení výzkumné části. Jsou zde blíže rozvedeny pojmy jako: sociální status, sociální identita mladého aktéra, mladá generace a její nákupní chování, a také značka produktu. Výzkumná část se zabývá konkrétním mladým kolektivem …více
Abstract:
This thesis is focused on perception of product brands by the younger generation. In theoretical part there are described expert facts which are related with topic of the thesis and they are necessary for understanding of research part. There are more developed concepts such as: social status, social identity of a young actor, the younger generation and its shopping behavior and also product brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
  • Vedoucí: Eliška Novotná
  • Oponent: Agáta Marková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71145