Anna Suchardová

Bachelor's thesis

Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy

Fair trades as marketing communication of a selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o veletržní prezentaci z pohledu vystavovatele. V teoretické části jsou zpracovány odborné literární prameny obsahující problematiku firemního trhu, rozmanitá specifika veletrhů a výstav a způsoby hodnocení jejich efektivity. Praktická část práce se soustředí na aplikaci poznatků získaných v teoretické části a jejich následnou aplikaci na konkrétní firmě HARTING, s.r …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the fair presentation from the perspective of the exhibitor. In the theoretical part are elaborated specialized literary sources containing the issues of the company market, various specifics of trade fairs and exhibitions and ways of assessing their effectiveness. The practical part of the thesis focuses on the application of the knowledge gained in the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Petr Zajíc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73800