Mgr. František Dvořáček

Bakalářská práce

Využití vertex/fragment shaderů a raytracingu při zobrazování molekul proteinů

Vertex/fragment shaders and raytracing in the visualization of protein molecules
Anotace:
Cílem této práce je rozšířit program CAVER Viewer o možnost vyrenderování molekuly proteinu ve vysoké kvalitě pomocí metody zvané ray tracing. Práce je rozdělena do několika částí, v nichž se postupně věnuji popisu ray tracingového algoritmu, jeho implementaci a porovnání se stávajícím řešením vykreslování, které je implementováno pomocí OpenGL a vertex/fragment shaderů.
Abstract:
The goal of this work is to extend CAVER Viewer by option to render molecule of protein in high quality using method called ray tracing. The work is divided into several parts that describe ray tracing algorithm step by step, its implementation and comparison with current solution that is implement in OpenGL with vertex/fragment shaders.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Ondřej Strnad, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika