Karolina Krausová
Bachelor's thesis
Atraktivity turistického regionu Český ráj
Attractive Sights in the Bohemian Paradise Tourist Region.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vyzdvihnutí nejvýznamnějších atraktivit turistického regionu Český ráj. V první části bakalářské práce se zabývám samotným vymezením a názvem Českého ráje, přírodními podmínkami a historií osídlení. Tato část umožňuje turistům bližší seznámení a obecného poznání regionu, který se chystají navštívit. Druhá část je samotným jádrem práce. Region byl rozčleněn na menší …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the most important attractive sights in the Bohemian Paradise region. The first part of bachelor thesis deals with definition and term of the Bohemian Paradise, natural premises and history of settlement. This part enables to tourists more detailed identification and understanding of the region, which they intend to visit. The second part of the thesis is the substance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB1125
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2010
- Supervisor: Zdenek Novotný
- Reader: Petr Minář
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Filologie / Cizí jazyky pro cestovní ruch - anglický jazyk, Cizí jazyky pro cestovní ruch - ruský jazyk
Theses on a related topic
-
Pivní turistika v České republice z pohledu geoturisty
Sebastian Faja -
Golfová turistika v České republice
Kateřina Dufková -
Temná turistika jako nový fenomén v cestovním ruchu
Jana NĚMEČKOVÁ -
Přírodní atraktivity Bílých Karpat
Markéta Můčková -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Cestovný ruch v Národnom parku Slovenský raj
Monika Čúzyová -
Daňový raj z pohľadu podnikatelského subjektu
Timotej Ušák -
Datamining and its use in Marketing Communication
Nishant Raj