Ing. Renata Jandová

Master's thesis

Influencer a jeho vliv na nákupní chování

The influencer and his impact on buying behaviour
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou influencerů a jejich vlivem na nákupní chování spotřebitelů v dnešní době, přičemž teoretická část je zaměřena nejen na obecné vědomosti z oblasti marketingu, ale také detailně prozkoumává vliv i důsledky sociologie a životního stylu jedinců na jejich rozhodování a marketing obecně. Cílem této diplomové práce je zjištění, do jaké míry ovlivňuje nákupní chování …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of influencers and their influence on consumer shopping behavior today, while the theoretical part focuses not only on general knowledge of marketing, but also examines in detail the influence of sociology and lifestyle of individuals on their decisions and marketing in general. The aim of this diploma thesis is to find out to what extent the shopping behavior …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní