Mgr. Alžběta Granátová

Master's thesis

Tandemová výuka na 1. stupni ZŠ jako příprava začínajícího učitele k samostatnému třídnictví

Co-teaching at primary school as a preparation of novice teacher to independent class teaching
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá vliv tandemové výuky na profesní rozvoj učitelů k samostatnému vedení třídy v prvním roce jejich praxe. Teoretická část se věnuje roli učitele jako odborníka a výzvám, kterým čelí začínající pedagogové. Empirický výzkum využívá kvalitativní metodu interpretativní fenomenologické analýzy a sběru dat prostřednictvím rozhovorů, aby odhalil, jak tento model výuky posiluje sebedůvěru …viac
Abstract:
The thesis examines the influence of co-teaching on the preparation of teachers for independent classroom management in their first year of practice. The theoretical part addresses the role of the teacher as a professional and the challenges faced by novice teachers. The empirical research employs a qualitative method of interpretative phenomenological analysis and data collection through interviews …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2025
  • Vedúci: Mgr. Alžběta Jurasová
  • Oponent: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Primary School Teacher Training / Primary School Teacher Training