Jan Klega

Bakalářská práce

Simulační model pohonu automobilu se spalovacím motorem

The Vehicle's Powertrain Simulation Model with Internal Combustion Engine
Anotace:
Tato práce se zabývá řízením vznětového motoru automobilu. V první části jsou rozebrány komponenty spalovacího motoru, které jsou důležité pro jeho chod. Dále jsou popsány principy funkcí těchto komponent. V druhé části je řešena simulace konkrétního vozidla, která je v závěru práce porovnána s hodnotami naměřenými na skutečném vozidle.
Abstract:
This thesis deals with the engine control system of the diesel combustion engine. In the first part the components of the diesel combustion engine are analyzed, which are important for its function. The principles of functions of these components are described below. The second part deals with the simulation of a particular vehicle, which is compared with the values measured on the actual vehicle at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Tomáš Mrověc
  • Oponent: Petr Šimoník

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava