Návrh komunikační strategie nově zaváděného spin-offu – Bc. Vojtěch Beran
Bc. Vojtěch Beran
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie nově zaváděného spin-offu
Concept of communication strategy for a spin-off entering a market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií nově zakládané spin-off společnosti, která vzniká ve spolupráci s univerzitou. Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh komunikační strategie, který spin-off společnosti napomůže v časovém výhledu jednoho roku od vstupu společnosti na trh naplánovat a zefektivnit tyto marketingové aktivity. První část diplomové práce se zaměřuje na výklad teoretických …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on creating a new marketing communication strategy for a new upcoming spin-off entity, which is being developed in cooperation with the university. This diploma thesis aims to create a new marketing communication strategy, which helps the spin-off entity improve its marketing activities during the first year from its market entry. The first part of this diploma thesis deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beran, Vojtěch. Návrh komunikační strategie nově zaváděného spin-offu. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Regresní model pro odhadování nákladů
Dagmar Janečková -
Role komunikace a participace v rozvojových projektech sídel a regionů
Dagmar Kosíková