Markéta HEJDOVÁ

Bachelor's thesis

"Eine Welt fairstärken". Vergleichende Analysen ausgewählter deutscher und tschechischer Werbeträger des fairen Handels.

"Strengthening the World by Fair Trade". Comparative analysis of selected German and Czech advertising media of Fair Trade.
Abstract:
The aim of this thesis is to characterize the basic principles of Fair Trade, its enlargement and development in the world. This work sought to clarify the effect of Fair Trade and to evaluate the prospects of development and the strengthening of the concept of fair trade in the world. In addition to this, different types of advertising mediums and specific examples from the Czech Republic and Germany …more
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo charakterizovat základní principy spravedlivého obchodu, jeho rozšíření a vývoj ve světě. Práce se snažila o objasnění vlivu spravedlivého obchodu a zhodnocení perspektivnosti vývoje a posílení spravedlivého světa. Dále byly představeny různé typy reklamních nosičů a jejich konkrétní příklady z České republiky a Německa. Čtenář byl seznámen se slovními hříčkami, které …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Gisela Heitz, M.A.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HEJDOVÁ, Markéta. "Eine Welt fairstärken". Vergleichende Analysen ausgewählter deutscher und tschechischer Werbeträger des fairen Handels.. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/