Bc. Sandra Márová

Diplomová práce

Vlivy médií a reklamy na děti jako spotřebitele

Media and advertising influences for infant consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem médií na děti jako spotřebitele a je rozdělena na část teoreticko-metodologickou a aplikační. Teoreticko-metodologická část se věnuje pojmu reklama, právní a etické regulaci reklamy zaměřující se na děti a mladistvé, psychologii reklamy, dětem jako cílové skupině a médiím, které na děti nejvíce působí a mají na ně největší vliv. V aplikační části je provedena analýza …více
Abstract:
This diploma work is dealing with the influence of media on children as consumers and is divided into an theoretic-methodological and application part. Theoretic-methodological part deals with the definition of advertising, legal and ethical regulation of advertising focusing on children and young people, psychology of advertising, children as the target audience and the media, which affect childer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace