Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu – Bc. Jiří Kokmotos
Bc. Jiří Kokmotos
Diplomová práce
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Marketing and Marketing Communication of Regional Studios of Czech Radio
Anotace:
Práce hledá důvod, proč docházejí posluchači od regionálních stanic Českého rozhlasu? Na případu jedné z nich, konkrétně Českého rozhlasu Brno pak hledá řešení i pro zbylé stanice z regionální sítě. Součástí práce je výzkum preferencí posluchačů Českého rozhlasu Brno a průzkum hudebních preferencí posluchačů Českého rozhlasu. Cílem práce je najít řešení jak v oblasti programu, tak propagace regionálního …víceAbstract:
Why are listeners leaving reagional stations of Czech radio? Showing on case of Czech radio Brno is this thesis trying to find solutions for other stations of regional network. Research of listeners preferences of Czech radio Brno and music preferences of listeners of whole regional network is part of this thesis. Target of this thesis is to find solutions in program and promotion of the regional broadcasting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kokmotos, Jiří. Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Český folk rock ve znalostech a poslechových preferencích gymnaziálních studentů (sonda do konkrétního školního prostředí)
Jiří VALCHÁŘ -
Zaostřeno na začlenění mládeže z dětských domovů do běžného života - publicistický pořad pro Český rozhlas Plus (praktická práce)
Petr Boháč -
Český rozhlas jako veřejnoprávní subjekt zvláštního poslání, Jeho právní statut, vznik, vývoj, společenské poslání. Financování a hospodaření ČRo
Jan Barvínek -
Český rozhlas jako veřejnoprávní subjekt zvláštního poslání, Jeho právní statut, vznik, vývoj, společenské poslání. Financování a hospodaření ČRo
Eva Stiborová -
Financovnání americké televizní a rozhlasové stanice Voice of America v porovnání s českou veřejnoprávní rádiovou stanicí Český rozhlas
Zuzana Čeplá -
Vývoj soukromé regionální rozhlasové stanice na případu Hitrádia Vysočina
Bedřich Musil -
Slova v prostoru: Rozhraní vizuální a objektové poesie
Jana OTIPKOVÁ -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková