Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu – Bc. Jiří Kokmotos
Bc. Jiří Kokmotos
Master's thesis
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Marketing and Marketing Communication of Regional Studios of Czech Radio
Abstract:
Práce hledá důvod, proč docházejí posluchači od regionálních stanic Českého rozhlasu? Na případu jedné z nich, konkrétně Českého rozhlasu Brno pak hledá řešení i pro zbylé stanice z regionální sítě. Součástí práce je výzkum preferencí posluchačů Českého rozhlasu Brno a průzkum hudebních preferencí posluchačů Českého rozhlasu. Cílem práce je najít řešení jak v oblasti programu, tak propagace regionálního …moreAbstract:
Why are listeners leaving reagional stations of Czech radio? Showing on case of Czech radio Brno is this thesis trying to find solutions for other stations of regional network. Research of listeners preferences of Czech radio Brno and music preferences of listeners of whole regional network is part of this thesis. Target of this thesis is to find solutions in program and promotion of the regional broadcasting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOKMOTOS, Jiří. \textit{Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/wmimq4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kokmotos, Jiří. Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Český folk rock ve znalostech a poslechových preferencích gymnaziálních studentů (sonda do konkrétního školního prostředí)
Jiří VALCHÁŘ -
Zaostřeno na začlenění mládeže z dětských domovů do běžného života - publicistický pořad pro Český rozhlas Plus (praktická práce)
Petr Boháč -
Český rozhlas jako veřejnoprávní subjekt zvláštního poslání, Jeho právní statut, vznik, vývoj, společenské poslání. Financování a hospodaření ČRo
Jan Barvínek -
Český rozhlas jako veřejnoprávní subjekt zvláštního poslání, Jeho právní statut, vznik, vývoj, společenské poslání. Financování a hospodaření ČRo
Eva Stiborová -
Financovnání americké televizní a rozhlasové stanice Voice of America v porovnání s českou veřejnoprávní rádiovou stanicí Český rozhlas
Zuzana Čeplá -
Vývoj soukromé regionální rozhlasové stanice na případu Hitrádia Vysočina
Bedřich Musil -
Slova v prostoru: Rozhraní vizuální a objektové poesie
Jana OTIPKOVÁ -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková