Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli – Šárka Málková
Šárka Málková
Master's thesis
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
The impact of marketing strategy on adult consumers' perception of the LEGO® brand
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky LEGO® dospělými spotřebiteli. Jejím hlavním cílem je zhodnotit, jak dospělí spotřebitelé vnímají značku LEGO® a porovnat, zda se jejich vnímání shoduje s konceptem, jakým se značka prezentuje. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na pojem značka, chování spotřebitele a teoretický rámec marketingové strategie …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the perception of the LEGO® brand among adult consumers. Its main objective is to evaluate how adult consumers perceive the LEGO® brand and to compare whether their perceptions match the way the brand is presented. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the concept of brand, consumer behaviour and the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93683
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93683
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi