Jaro, léto, podzim, zima - hravé náměty pro využití písní v průběhu kalendářního roku – Mgr. Eva Kyzlinková
Mgr. Eva Kyzlinková
Bachelor's thesis
Jaro, léto, podzim, zima - hravé náměty pro využití písní v průběhu kalendářního roku
Spring, summer, autumn, winter - playful ideas how to use songs during the calendar year
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím pěveckých činností, které jsou vymezeny v Rámcovém vzdělávacím programu, tělesným a duševním vývojem dítěte v předškolním období, hudebním vývojem a pěveckými činnostmi. Součástí práce je projekt, který je využitelný v mateřské škole.Abstract:
The thesis deals with the use of singing activities, which are defined in the Framework educational programme, physical and mental development of the child in the preschool period, music development and singing activities. As a part of this thesis there is also a project usable in the kindergarten.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pcxu9/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2015
- Supervisor: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYZLINKOVÁ, Eva. \textit{Jaro, léto, podzim, zima - hravé náměty pro využití písní v průběhu kalendářního roku}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/wmxttu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Hlasová hygiena u začínajících pedagogů a pedagogů s víceletou praxí na 1. stupni ZŠ
Miriam Kuklínková -
Hlas zpěváka, hlasové poruchy a hlasová hygiena
Dagmar HLADÍKOVÁ -
Pěvecké činnosti, hlasový a intonační výcvik v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy
Markéta Sehnoutková -
Pěvecké činnosti a práce učitele MŠ s nácvikem nové písně
Eva KUŽELKOVÁ -
Pěvecké činnosti, hlasový a intonační výcvik v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy
Markéta Sehnoutková -
Subjektivní pozorování pěvecké techniky za vlastní dosavadní vývoj s přihlédnutím na pěvecké ikony zabývající se jí
Magdaléna Malá -
Hudební výchova na 2. stupni ZŠ se zaměřením na pěvecké činnosti
Alena BEDŘICHOVÁ -
Pěvecké činnosti v domovech pro seniory na území ČR
Marek ČECHÁK