Markéta PECUCHOVÁ
Bachelor's thesis
Pravopis na 2. stupni základní školy
Spelling on 2nd degree of primary school
Abstract:
Teoretické kapitoly bakalářské práce se zaměřují na český pravopis, jeho funkce, základní principy a především na vybraná pravidla českého pravopisu. Dále se práce zaměřuje na výuku pravopisu v jednotlivých ročnících 2. stupně základní školy na základě Rámcového vzdělávacího programu, Školního vzdělávacího programu a metodických příruček a učebnic. Praktická část bakalářské práce pak zpracovává výsledky …moreAbstract:
Theoretical chapters of the thesis focus on the Czech spelling, its functions, basic principles and mainly the selected rules of Czech orthography. Moreover, the thesis focuses on teaching spelling in each grade of second grade of primary school on the base of the Framework educational program, the school curriculum and methodological manuals and textbooks. The practical part of the thesis processes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2014
Accessible from:: 3. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PECUCHOVÁ, Markéta. Pravopis na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / český jazyk - výtvarná výchova
Theses on a related topic
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Pozitiva a negativa sdíleného řízení - závaznost metodických pokynů a metodických příruček Evropské komise
Pavla Matějková -
OUTDOOROVÉ AKTIVITY VHODNÉ DO VZDĚLÁVACÍCH OBLASTÍ ČLOVĚK A PŘÍRODA A ČLOVĚK A ZDRAVÍ (METODICKÁ PŘÍRUČKA - WEBOVÉ STRÁNKY)
Vlastislav KOVAŘÍK -
A Methodological Handbook of Pronunciation for Teachers of English and with a Focus on Young Learners
Barbora Váchová -
Možnosti motivace a aktivizace žáků ZŠ a SŠ k učivu rovnice a nerovnice
Lenka Vaňková -
Školní vzdělávací program (ŠVP) a učebnice anglického jazyka pro základní školy
Jana ŠTEFANOVÁ -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací program očima učitelů
Veronika Žáková