Pravopis na 2. stupni základní školy – Markéta PECUCHOVÁ
Markéta PECUCHOVÁ
Bakalářská práce
Pravopis na 2. stupni základní školy
Spelling on 2nd degree of primary school
Anotace:
Teoretické kapitoly bakalářské práce se zaměřují na český pravopis, jeho funkce, základní principy a především na vybraná pravidla českého pravopisu. Dále se práce zaměřuje na výuku pravopisu v jednotlivých ročnících 2. stupně základní školy na základě Rámcového vzdělávacího programu, Školního vzdělávacího programu a metodických příruček a učebnic. Praktická část bakalářské práce pak zpracovává výsledky …víceAbstract:
Theoretical chapters of the thesis focus on the Czech spelling, its functions, basic principles and mainly the selected rules of Czech orthography. Moreover, the thesis focuses on teaching spelling in each grade of second grade of primary school on the base of the Framework educational program, the school curriculum and methodological manuals and textbooks. The practical part of the thesis processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014
Zveřejnit od: 3. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PECUCHOVÁ, Markéta. Pravopis na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / český jazyk - výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Pozitiva a negativa sdíleného řízení - závaznost metodických pokynů a metodických příruček Evropské komise
Pavla Matějková -
OUTDOOROVÉ AKTIVITY VHODNÉ DO VZDĚLÁVACÍCH OBLASTÍ ČLOVĚK A PŘÍRODA A ČLOVĚK A ZDRAVÍ (METODICKÁ PŘÍRUČKA - WEBOVÉ STRÁNKY)
Vlastislav KOVAŘÍK -
A Methodological Handbook of Pronunciation for Teachers of English and with a Focus on Young Learners
Barbora Váchová -
Možnosti motivace a aktivizace žáků ZŠ a SŠ k učivu rovnice a nerovnice
Lenka Vaňková -
Školní vzdělávací program (ŠVP) a učebnice anglického jazyka pro základní školy
Jana ŠTEFANOVÁ -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací program očima učitelů
Veronika Žáková