Marketing kavárny vstupující na trh v Brně – Sabina Krejčí
Sabina Krejčí
Master's thesis
Marketing kavárny vstupující na trh v Brně
Marketing of a cafe entering the market in Brno
Anotácia:
Práce se zaměřuje na nastavení marketingu kavárny vstupující na trh v Brně. V první části práce jsou shrnuty nejnovější poznatky v oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingu slu-žeb společně s definováním marketingového plánu v obecné rovině. Druhá část práce se sou-středí na analýzu trhu kaváren ve městě Brně, kde analyzuje pozici nejvýznamnějších konkuren-tů a tržní prostředí. V další části …viacAbstract:
This thesis focuses on defining of marketing aspects of a cafe entering the market in Brno, Czech republic. In the first part of the thesis, the newest findings in the marketing field are summed up and makreting plan is defined. The second part of the thesis focuses on analysis of cafes market in Brno and maps the position of the strongest competitors and the market conditi-ons. The next part of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ne5li/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Michal Kavan, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend
Thi Thanh Huyen Do