Tomáš PYŠNÝ

Bachelor's thesis

Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin

The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním "Vlivu reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin". Teoretická část je zaměřena na proces kupního rozhodování a vliv reklam v médiích. V praktické části se ukrývá hlavní složka mé práce, kdy jsem zjišťoval názory studentů UJEP a jejich chování v oblasti výběru potravin. Veškeré informace jsem získal za pomoci …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the researching of "The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice". The theoretical part is focused on the purchase decision-making process and the influence of advertisements in media. In the practical part is hidden the main component of my work when I was finding out opinions of students of UJEP …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PYŠNÝ, Tomáš. Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management