Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin – Tomáš PYŠNÝ
Tomáš PYŠNÝ
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin
The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním "Vlivu reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin". Teoretická část je zaměřena na proces kupního rozhodování a vliv reklam v médiích. V praktické části se ukrývá hlavní složka mé práce, kdy jsem zjišťoval názory studentů UJEP a jejich chování v oblasti výběru potravin. Veškeré informace jsem získal za pomoci …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the researching of "The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice". The theoretical part is focused on the purchase decision-making process and the influence of advertisements in media. In the practical part is hidden the main component of my work when I was finding out opinions of students of UJEP …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PYŠNÝ, Tomáš. \textit{Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/wn1z0c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PYŠNÝ, Tomáš. Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Působení influencerů na proces kupního rozhodování
Adam Altman -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Kateřina Hrdonková -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Karolína Chárová -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Kaziza Kaiyrbekova -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Petr Naidr -
Role influencera v procesu kupního rozhodování
Lucie Zatloukalová -
Analýza procesu kupního rozhodování
Jana Ruczová