Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin – Tomáš PYŠNÝ
Tomáš PYŠNÝ
Bakalářská práce
Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin
The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním "Vlivu reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin". Teoretická část je zaměřena na proces kupního rozhodování a vliv reklam v médiích. V praktické části se ukrývá hlavní složka mé práce, kdy jsem zjišťoval názory studentů UJEP a jejich chování v oblasti výběru potravin. Veškeré informace jsem získal za pomoci …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the researching of "The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice". The theoretical part is focused on the purchase decision-making process and the influence of advertisements in media. In the practical part is hidden the main component of my work when I was finding out opinions of students of UJEP …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PYŠNÝ, Tomáš. \textit{Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/wn1z0c/.
Jak správně citovat práci
PYŠNÝ, Tomáš. Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Působení influencerů na proces kupního rozhodování
Adam Altman -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Kateřina Hrdonková -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Karolína Chárová -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Kaziza Kaiyrbekova -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Petr Naidr -
Role influencera v procesu kupního rozhodování
Lucie Zatloukalová -
Analýza procesu kupního rozhodování
Jana Ruczová