Ing. Abdul Bashiru Jibril

Disertační práce

Zákaznická omezení při zapojení do elektronického bankovnictví: zkušenosti retailových bank v Ghaně

Understanding Customers' Constraints Towards E-Banking Engagement: Evidence from Retail Banks in Ghana
Abstract:
Financial technology has come to stay. Considering the outbreak of Covid-19 pandemic, the emergence of electronic business is one of the most profound changes that has revolutionized the process of buying, selling, and exchange of products and services over the Internet. Given this, research on electronic banking (e-banking) has attracted several distinguished stakeholders including bankers, customers …více
Abstract:
Finanční technologie zůstávají zachovány. S ohledem k okolnostem vypuknutí pandemie Covid-19 je vznik elektronického obchodu jednou z nejhlubších změn, která způsobila revoluci v procesu nákupu, prodeje a výměny produktů a služeb přes internet. Důsledkem toho, přilákal výzkum elektronického bankovnictví (e-bankovnictví) významné stakeholdry, mezi nimi bankéře, zákazníky i jiné regulátory. Objevily …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 7. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jibril, Abdul Bashiru. Zákaznická omezení při zapojení do elektronického bankovnictví: zkušenosti retailových bank v Ghaně. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Doktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics