Výstava obrazů Dong Ho v prostředí virtuální reality v Muzeu výtvarného umění ve Vietnamu – Mgr. Quynh Giao Ngoc Pham
Mgr. Quynh Giao Ngoc Pham
Disertační práce
Výstava obrazů Dong Ho v prostředí virtuální reality v Muzeu výtvarného umění ve Vietnamu
Exhibition of Dong Ho paintings in a virtual reality environment at a Fine Art Museum, Vietnam
Abstract:
This thesis aims to find a solution that is suitable for the modern trend of preserving the world's art and applying it to the preservation of Vietnamese folk paintings. In addition, the thesis also wants to perform the experiences in two traditional folk painting environments and folk painting in the form of VR environments and collect data comparing the effectiveness of these two experiences. Finally …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je najít řešení, které je vhodné pro moderní trend konzervace světového umění a jeho aplikace na záchranu Vietnamské lidové malby. Kromě toho chce práce také provést zkušenosti ve dvou prostředích tradiční lidové malby a lidové malby ve formě prostředí VR a shromáždit data porovnávající efektivitu těchto dvou zkušeností. V neposlední řadě si tato práce klade za cíl přispět …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PHAM, Quynh Giao Ngoc. \textit{Výstava obrazů Dong Ho v prostředí virtuální reality v Muzeu výtvarného umění ve Vietnamu}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wn3t8a/.
Jak správně citovat práci
Pham, Quynh Giao Ngoc. Výstava obrazů Dong Ho v prostředí virtuální reality v Muzeu výtvarného umění ve Vietnamu. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíDoktorský studijní program / obor:
Visual Arts / Multimedia and Design
Práce na příbuzné téma
-
Muzejní edukace seniorů zaměřená na výtvarné umění. Návrh edukačního programu pro Muzeum města Brna
Sabina Sigmundová -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
VR42: virtuální realita jako médium výtvarné tvorby pro uživatele se zrakovým znevýhodněním
Aneta Drmotová -
Vliv prezence ve VR prostředí na behaviorální projevy u simulované evakuace
Veronika Švachová -
VR application for Economic Games
Klára Kubíčková