Bc. Tamara Sedláková
Diplomová práce
Aukce uměleckých předmětů
Auction of the Artistic Articles
Anotace:
Práce na téma Aukce uměleckých předmětů je rozdělena na čtyři hlavní části. První z nich se zabývá tématem aukce z obecného hlediska, vysvětlením samotného pojmu a jeho srovnáním s pojmem dražba. Další část se zaměřuje na legislativní problematiku. Uvádí jednotlivé zákony, o které se aukční síně opírají při sestavování vlastních aukčních řádů a podmínek průběhu aukcí. Třetí kapitola se věnuje trhu …víceAbstract:
The thesis “Auction of the Artistic Articles” is divided up in four major parts. The first one deals with auctions in general, defines the term auction and compares auction with public sale. Next part focuses on legal issues. It states the actual laws, which are used by the auction halls when they set up their own auction regulations. The third part discusses the market with arts in general and then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o5yvf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Subculture for Sale
Irina Shabatina -
Webshop for the sale of surgical steel jewelry
Dávid Oravec -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Subculture for Sale
Yulia Erkabaeva -
Subculture for Sale
Roman Nikolaenko -
The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale
Simona ČÍPOVÁ -
Moral Justification of Organ Sale
Kristýna Lepinová