Bc. Artur Nechyporenko

Diplomová práce

Měření sledovanosti médií v ČR

Viewership measurement of media in the Czech Republic
Anotace:
Informace o míře sledovanosti televizních pořadů využívají k získání potřebných informací zejména televizní stanice. Sledovanost však v dnešní době zajímá i mediální agentury. Hlavním úkolem je vytvořit a umístit reklamu tak, aby přímo zasáhla cílovou skupinu. Hlavním cílem diplomové práce je tedy pomocí míry sledovanosti médií vyhodnotit a určit jaký druh médií je v České republice nejvíce účinný …více
Abstract:
nformation on measure of viewer rating of TV programs are used especially television stations to obtain the necessary information. But today media agencies are also interested on measure of viewer rating. The main task is to create and place an advertisement directly to hit the target group. The main objective of this thesis is by the help of rating measure of media to evaluate what kind of media is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace