Bc. Jakub Neřád

Diplomová práce

Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.

The Improvement of Marketing Communication and Competitiveness of Včelco, spol. s r.o. Project
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a zvýšení konkurenceschopnosti slovenské společnosti Včelco, s. r. o. Společnost vyrábí medovinu a med a operuje hlavně na slovenském a českém trhu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části je popsána základní problematika marketingové komunikace, konkurence a analýz konkurenceschopnosti. V praktické části je popsán profil společnosti …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication and improving the competitiveness of Slovak company Včelco, s. r. o. The company produces honey wine and honey mostly to the Czech and Slovak markets. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the essential principles of marketing communication, competition and analysis of competitiveness. The practical part describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Čada

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Neřád, Jakub. Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe