E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení. – Anastasiya Oshchepkova
Anastasiya Oshchepkova
Diplomová práce
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.
E-commerce in Nicaragua: Consumer Behavior Towards Online Shopping of Electronic Devices.
Abstract:
Účelem tohoto projektu je studovat online chování spotřebitelů a vytvořit dobře vyvinutý web pro elektronické obchodování s elektronickými zařízeními, který spotřebiteli Nikaraguy usnadní vyhledávání a nákup všech druhů elektronických zařízení bez nutnosti dělat Ze zahraničního maloobchodního prodejce. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. Elektronický obchod a online chování spotřebitelů …víceAbstract:
The purpose of this project is to study the consumer behavior online and create a well developed E-commerce site for the sale of electronic devices which will make it easier for the Nicaraguan consumer to search and purchase all sorts of electronic devices without the need to do it from an abroad retailer. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. E-commerce and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OSHCHEPKOVA, Anastasiya. \textit{E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/wne59u/.
Jak správně citovat práci
Oshchepkova, Anastasiya. E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení. . Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert -
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Výzkum působení humoru na spotřebitelské chování
Veronika Kašpárková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
Analýza vlivu influencerů na spotřebitelské chování
Veronika Filipová -
Vliv značení mléčných produktů na spotřebitelské chování
Jarmila Helimanová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Digitální marketing v práci hudebního experta
Richard Krupa