Bc. Michal Vojtíšek

Master's thesis

Mediální plánování malých a středních podniků

Media Planning of Small and Medium-sized Enterprises
Abstract:
Tématem práce bylo zhodnocení efektivity nástrojů komunikačního mixu vybraného podniku s důrazem na jeho mediálním plánování marketingových kampaní. Metodologie práce využila několik výzkumných metod, mezi které patří sběr dat z dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů, rozbor, syntéza, komparace a SWOT analýza. Na základě těchto zjištění byl pro zkoumanou firmu vypracován souhrn doporučení …more
Abstract:
The theme of this work was to evaluate the effectiveness of the tools of communication mix of selected company with an emphasis on the media planning of marketing campaigns. Work methodology has used several research methods, including data collection from questionnaire surveys and semi-structured interviews, analysis, synthesis, comparison and SWOT analysis. Based on these findings, a set of recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2019
  • Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní