Bc. Michal Vojtíšek

Diplomová práce

Mediální plánování malých a středních podniků

Media Planning of Small and Medium-sized Enterprises
Anotace:
Tématem práce bylo zhodnocení efektivity nástrojů komunikačního mixu vybraného podniku s důrazem na jeho mediálním plánování marketingových kampaní. Metodologie práce využila několik výzkumných metod, mezi které patří sběr dat z dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů, rozbor, syntéza, komparace a SWOT analýza. Na základě těchto zjištění byl pro zkoumanou firmu vypracován souhrn doporučení …více
Abstract:
The theme of this work was to evaluate the effectiveness of the tools of communication mix of selected company with an emphasis on the media planning of marketing campaigns. Work methodology has used several research methods, including data collection from questionnaire surveys and semi-structured interviews, analysis, synthesis, comparison and SWOT analysis. Based on these findings, a set of recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace