Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování – Bc. Markéta Kuncová
Bc. Markéta Kuncová
Master's thesis
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Competitive Advantage of Online Shops and Its Influence on Purchasing Decisions
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá konkurenčními výhodami internetových obchodů a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitelů. V teoretické části práce se autorka soustředí na internetový marketing a internetové obchody. V této sekci jsou také nastíněna specifika spotřebního chování v online prostředí. Praktická část se zabývá analýzou vybraných internetových obchodů se zaměřením na komunikované …moreAbstract:
This Master's thesis focuses on competitive advantage of online shops and its influence on consumers' purchasing decisions. In the theoretical part of the thesis, the author provides a detailed description of digital marketing and ecommerce concepts. At the end of this section, light is shed on specifications of consumer behavior in ecommerce environment. The practical part of the thesis analyzes selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ksy34/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Monitorování protokolu FIX pro elektronické obchodování na burze
Jan Čech -
Elektronické obchodování a jeho význam
Karolína Šťastná -
Elektronické obchodování a podnikání
David Salon -
Elektronické obchodování v ČR
Aneta Putnová -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Nela BAMBOUSKOVÁ -
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Elektronické obchodování B2C v ČR
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER