Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování – Bc. Markéta Kuncová
Bc. Markéta Kuncová
Diplomová práce
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Competitive Advantage of Online Shops and Its Influence on Purchasing Decisions
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konkurenčními výhodami internetových obchodů a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitelů. V teoretické části práce se autorka soustředí na internetový marketing a internetové obchody. V této sekci jsou také nastíněna specifika spotřebního chování v online prostředí. Praktická část se zabývá analýzou vybraných internetových obchodů se zaměřením na komunikované …víceAbstract:
This Master's thesis focuses on competitive advantage of online shops and its influence on consumers' purchasing decisions. In the theoretical part of the thesis, the author provides a detailed description of digital marketing and ecommerce concepts. At the end of this section, light is shed on specifications of consumer behavior in ecommerce environment. The practical part of the thesis analyzes selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ksy34/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Monitorování protokolu FIX pro elektronické obchodování na burze
Jan Čech -
Elektronické obchodování a jeho význam
Karolína Šťastná -
Elektronické obchodování a podnikání
David Salon -
Elektronické obchodování v ČR
Aneta Putnová -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Nela BAMBOUSKOVÁ -
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Elektronické obchodování B2C v ČR
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER