Analýza spotřebitelského chování na trhu módy – Nikol Kašparová
Nikol Kašparová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu módy
Consumer Behaviour Analysis on the Fashion Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popisem spotřebitelského chování na trhu módy. Především jsem se zajímala o to, jestli spotřebitelé preferují udržitelnou či neudržitelnou módu a jaký mají pro toto rozhodnutí důvod. Zajímala jsem se také o to, jaké atributy a faktory jsou pro respondenty při nákupu módy důležité. Dále také jaké zaujímají k neudržitelné módě postoje. A v neposlední řadě také o to, jak se …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the description of consumer behavior in the fashion market. Whether consumers prefer fast fashion or slow fashion and why. I was interested in the attributes and factors that are important for consumers when buying fashion. Respondents' attitudes towards fast fashion and how consumers behave after buying fashion, such as how they get rid of clothes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147026
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování vztahu k udržitelné módě a jeho dopady z pohledu pozitivní psychologie
Petra Veselá -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Tereza Rajchlová -
Projekt vytvoření nabídky služeb cestovního ruchu Zlínského kraje při změně spotřebitelského chování tuzemského klienta
Antonín Václavík -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Aktuální změny ve fast fashion po pandemii covid 19
Veronika Peterková -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská