Bc. Nikola Pechalová

Bakalářská práce

Procesní řízení v podniku ve vztahu k zákazníkům

Process management related to the customers in the company
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá definováním a vymezením pojmů hodnota, její řízení; strategie a její tvorba; proces, procesní řízení a jeho důvody pro zavedení. Praktická část obsahuje základní mapování procesů ve společnosti a jejich fungování. V závěru je navrženo doporučení na změnu v procesech pro společnost.
Abstract:
Work is devoted to process control in the company to customers. The paper shows the value of concepts, management, strategy and production, process, process control, and the reasons for the introduction related to this issue. Work describes the processes taking place in societies and how they are governed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jan Vávra, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pechalová, Nikola. Procesní řízení v podniku ve vztahu k zákazníkům. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Bakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků