Bc. Nikola Pechalová

Bachelor's thesis

Procesní řízení v podniku ve vztahu k zákazníkům

Process management related to the customers in the company
Abstract:
Teoretická část práce se zabývá definováním a vymezením pojmů hodnota, její řízení; strategie a její tvorba; proces, procesní řízení a jeho důvody pro zavedení. Praktická část obsahuje základní mapování procesů ve společnosti a jejich fungování. V závěru je navrženo doporučení na změnu v procesech pro společnost.
Abstract:
Work is devoted to process control in the company to customers. The paper shows the value of concepts, management, strategy and production, process, process control, and the reasons for the introduction related to this issue. Work describes the processes taking place in societies and how they are governed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2010
  • Supervisor: Ing. Jan Vávra, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pechalová, Nikola. Procesní řízení v podniku ve vztahu k zákazníkům. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Bachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry