Bezplatné noviny jako nový segment tiskového trhu – Bc. Markéta Luštická
Bc. Markéta Luštická
Diplomová práce
Bezplatné noviny jako nový segment tiskového trhu
Free Newspaper as a New Segment in the Press Market
Anotace:
Předkládaná práce se ve formě přehledové studie zabývá tržním segmentem bezplatných novin. První moderní bezplatné noviny vznikly v roce 1995 ve Švédsku. Od svého vzniku zaznamenaly rapidní expanzi a v roce 2010 jsou vydávány ve většině evropských zemí i jinde ve světě. Česká republika patří k prvním třem zemím, v nichž se tento typ produktu objevil. Přesto se jedná o segment, který je v českém výzkumném …víceAbstract:
Presented thesis deals with a free newspaper as a market segment by means of a scoping study. The first free modern newspaper was launched in Sweden in 1995. Since then, it has manifested a rapid expansion and in 2010, it has been published in most European countries but also elsewhere in the world. Czech Republic is one of the first three countries in which this product appeared. In spite of that …víceKlíčová slova
bezplatné noviny přehledová studie hloubkové rozhovory tiskový trh čeští novináři komercializace bulvarizace žurnalistická profese editoriální strategie free newspaper scoping study in-depth interviews press market Czech journalists commercialization tabloidization journalistic profession editorial strategies
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jswui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika