Ing. Lukáš Fric

Bachelor's thesis

Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace

Corporate Social Responsibility as a new form of Marketing Communication
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o tématu společenské odpovědnosti firem jako o moderním způsobu podnikání, který je jednou z mnoha variant, jak se stát úspěšným. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu společenská odpovědnost firem, na výklad její historie, pozitivní a negativní pohledy, základní stavební kameny tohoto konceptu, včetně významných osobností, apod. Praktická část se soustřeďuje na …viac
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with Corporate Social Responsibility as about a modern way of doing business which is one of many options, how to become successful. The theoretical part includes the explanation of Corporate Social Responsibility, its history, positive and negative views, the foundation-stones of this concept, including notable personalities etc. The practical part describes the analyse …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Sedláčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní