Pavel Kalista
Diplomová práce
Strategie vstupu na zahraniční trh
Foreign market entry strategy
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku výběru vhodného trhu pro zahraniční expanzi podnikatelského projektu. Její hlavní částí je stanovení správné strategie vstupu na zahraniční trhy, která se skládá z internacionalizační strategie, strategie volby vstupu na zahraniční trh a strategie mezinárodního podnikového řízení. Na základě této strategie pak byla určena kritéria pro hodnocení potenciálu vybraných …víceAbstract:
This thesis is focusing on problem of choosing the right foreign market for international expansion of a small company. It's main part is about setting the right foreign market entry strategy, that comprises of internationalization strategy, market entry mode strategy and international management strategy. On the basis of this strategy were set the criteria for evaluating target market's potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2017
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jan Tročil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje posílení internacionalizace v praxi podniku
Olga Rudneva -
Internacionalizace podniku
Kateřina Suchánková -
Internacionalizace podniku na jednotném trhu EU.
Darya SVETLICHNAYA -
Internationalization in the period of Trump’s America First foreign policy
Viktoriia Makarchuk -
Internacionalizace jako významná oblast využití potenciálu podniku
Jaroslav Demel -
Vybrané aspekty internacionalizace podniku
Michaela Ťukalová -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina