Bc. Lukáš RAFAJ

Bachelor's thesis

Kurz pro podporu výuky objektově orientovaného programování v Imagine Logo

Educational support course of object-oriented programming in Imagine Logo
Abstract:
Tato bakalářská práce ?Kurz pro podporu výuky objektově orientovaného programování v Imagine Logo? byla vypracována jako e-learningová výuková opora předmětu KIK/PROGRAMOVÁNÍ vyučovaném na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity. Výstupem práce je ukázat návrh a tvorbu e-learningového kurzu pomocí multimediálních výukových opor, jejich implementaci do prostředí Moodle a aplikaci kurzu v prezenční …more
Abstract:
The main object of thesis was design, creation and implementation of ?Educational support course of object-oriented programming at Imagine Logo environment.? It was created like e-learning support course of subject KIK/PROGRAMMING learned at the Pedagogical faculty of Ostrava university. Outcome of this work is to show the design and creation of e-learning course using multimedia educational supports …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2010
Accessible from:: 9. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2010
  • Supervisor: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RAFAJ, Lukáš. Kurz pro podporu výuky objektově orientovaného programování v Imagine Logo. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information Technology in Education