Značky kvality a původu pohledem českých a slovenských spotřebitelů – Bc. Michaela Hejkalová
Bc. Michaela Hejkalová
Master's thesis
Značky kvality a původu pohledem českých a slovenských spotřebitelů
Brands of quality and origin from the point of view of Czech and Slovak consumers
Anotácia:
Diplomová práce na téma „Značky kvality a původu pohledem českých a slovenských spotřebitelů“ se zabývá vztahem mezi spotřebiteli a značkami kvality a původu. Cílem této práce je zhodnotit, jak velké mají spotřebitelé povědomí o vybraných značkách a jak ovlivňují jejich nákupní chování. Konkrétně se jedná o značky Klasa, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR, BIO, Značka kvality SK …viacAbstract:
The diploma thesis “Brands of quality and origin from the point of view of Czech and Slovak consumers” describes the relationship between consumers and quality and origin brands. The aim of this work is to evaluate how selected brands are perceived by consumers and how the brands influence consumers' purchasing behavior. Specifically, the brands Klasa, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJKALOVÁ, Michaela. \textit{Značky kvality a původu pohledem českých a slovenských spotřebitelů}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/wo3tep/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Značení Český výrobek pohledem výrobců na českém trhu
Marek Suchý -
Značka původu a kvality Český výrobek pohledem spotřebitele
Markéta Slapničková -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Odpovědnost za výrobek a autonomní vozidla
Petr Prokop -
Komplexní strategie pro uvedení vybraného dřevěného výrobku na český trh
Martin Baumgartl -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
Filip Vedral -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Barbora Hanáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva