Jana Vaníčková

Master's thesis

Exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s. ve východní Evropě

Export strategy of the company Vetropack Moravia Glass a.s. in the eastern Europe
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s. Teoretická část se zaměřuje na postup, který by měla společnost uplatňovat při vstupu na zahraniční trhy. V praktické části je analyzován export samotné společnosti a také prostředí specifického trhu, v tomto případě Ruska. V rámci výrobkové, cenové, komunikační a distribuční strategie je také návrhová část …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the export strategy of the company Vetropack Moravia Glass, a.s. Theoretical part focuses on the procedure, which should be followed by a company trying to enter international markets. Analytical part describes export of the selected company and the environment of a specific market, namely Russia. The product, price, communication and distribution strategy also comprises …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2012
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Vlastimil Ostrezi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30605