Jana Vaníčková

Diplomová práce

Exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s. ve východní Evropě

Export strategy of the company Vetropack Moravia Glass a.s. in the eastern Europe
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s. Teoretická část se zaměřuje na postup, který by měla společnost uplatňovat při vstupu na zahraniční trhy. V praktické části je analyzován export samotné společnosti a také prostředí specifického trhu, v tomto případě Ruska. V rámci výrobkové, cenové, komunikační a distribuční strategie je také návrhová část …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the export strategy of the company Vetropack Moravia Glass, a.s. Theoretical part focuses on the procedure, which should be followed by a company trying to enter international markets. Analytical part describes export of the selected company and the environment of a specific market, namely Russia. The product, price, communication and distribution strategy also comprises …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2012
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Vlastimil Ostrezi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30605