Komunikační strategie Státního zámku Vizovice – Bc. Tomáš Čekal
Bc. Tomáš Čekal
Master's thesis
Komunikační strategie Státního zámku Vizovice
Communication Strategy of the State Chateau Vizovice
Abstract:
Diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a projektové. V teoretické části uvádím informace načerpané z odborných pramenů ? marketing památek, marketingová komunikace, marketingová strategie, skupiny spotřebitelů a jejich typy, formy marketingo-vého výzkumu. Praktická ? analytická část obsahuje vyhodnocení provedeného marketingo-vého výzkumu a také analýzy současné komunikační a …moreAbstract:
The diploma thesis is composed of three parts: theoretical, practical and project. In the theoretical part, the mention of the information is drawn from following expertise sources - marketing sites, marketing communications, marketing strategy, consumer groups and their types, and different forms of marketing research. Practical - the analytical part contains an evaluation carried out on market research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čekal, Tomáš. Komunikační strategie Státního zámku Vizovice. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie nově vzniklé místní akční skupiny
Aleš Erbek -
Nové komunikační strategie na Internetu
Marina Savosina -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková